Portishead – 02.04.08, Мюнхен!!!!

February 8, 2008 at 11:23 am 6 comments

През 1995, когато случайно чух Glory Box като фон във филм, на който отдавна съм забравила заглавието, не съм и предполагала, че някога ще мога да видя и чуя Portishead на живо… Както не съм мислила, че Beth Gibbons ще пее толкова истински, раздиращо, болезнено, дълбоко, невротично и отчаяно за чувствата, които са преминали през мен и са оставили тесни, но дълбоки белези…

portishead_s1.gif

Но ето, че 13 години по-късно, това все още е любимата ми група, а пред мен стои билет за концерт в Мюнхен!!!! Самолет до Виена и оттам с влак до Мюнхен, не ми остава нищо друго, освен да повярвам, че е истина!!!!!!

Entry filed under: пътешествия, Music. Tags: , , , , .

Край или начало Portishead feat. Jane Birkin

6 Comments Add your own

  • […] GoodShit put an intriguing blog post on Portishead – 02.04.08, ÐÑнÑен!!!!Here’s a quick excerpt […]

    Reply
  • 2. albinos  |  March 8, 2008 at 7:07 pm

    Аз също харесвам Портисхед. Жалко, че от много време не са издали нищо ново. Техен лайф съм гледал на видео: “Portishead Live at Roseland New York”.

    Reply
  • 3. albinos  |  March 14, 2008 at 9:36 am

    Тъкмо ти се оплаках, че Portishead не са издавали нищо от 10-тина години насам и ето на какво попаднах:

    http://music.guardian.co.uk/news/story/0,,2248161,00.html

    между другото албума вече го имам благодарение на замундата 🙂

    Reply
  • 4. pointlesspring  |  March 22, 2008 at 2:54 pm

    Хах! Малко странен е новият албум, нали??? Но аз така или иначе съм хард-фен :))))

    Доста дълго време слушах едни … руски???… компилации, които официално те отричат да са записвали, но все пак гласът на Гибънс е уникален и невъзможен да се сбърка… Reconstruction е името на “албума” и мисля, че се среща тук-там по фрии-тата. Има две песни на френски, които обожавам, доста нетипични и записани съвместно с Джейн Бъркин… или поне миксирани с нейни изпълнения…

    А концерта, концерта, от две седмици живея само с тази мисъл!!!

    Reply
  • 5. albinos  |  March 23, 2008 at 11:49 am

    Да новият албум е по-различен от предишните. Звучи по-експериментално и малко излиза от добрият стар трип хоп. Сега очаквам и Масив Атак, говори се че през април щял да излезе новият им албум. Ще чуем каква изненада са ни подготвили 🙂

    Reply
  • 6. pointlesspring  |  March 23, 2008 at 11:58 am

    Оооо, аз бих и видяла, ако има някаква възможност… :))))
    Massive Attack и Portishead на живо в една година, представяш ли си?!?!?!?!!?! Мечтиии, мечти!!!!

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Последни

Календар

February 2008
M T W T F S S
« Nov   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

…Има ли смисъл…

Support WWF blog stats

*

web tracker

