Протест за Странджа, 29.06.2007

June 30, 2007 at 1:20 pm 6 comments

Вчера бях на Попа от 19:30. За съжаление, нямаше твърде много хора, но поне всички бяха ентусиасти и будни съзнания. Имаше и по-възрастни протестиращи, което особено ме зарадва. Полицаите също се държаха много цивилизовано, като се имат предвид лъжите, които някои платени медии бълват по повод такива мероприятия, е хубаво да се споменават тези неща и от обективни наблюдатели. Нямаше сблъсъци с полицията, за добро или лошо.

29jun.jpg

Горе-долу за половин час блокирахме кръстовището на Попа, после се разпръснахме и по-късно хората са се събрали отново на кръстовището на 5-те кьошета за нов протест. Тук има снимки и подробен репортаж:http://nabludatel.info и www.optimiced.comИнтересно, че с изключение на блоговете, почти няма информация в новинарските сайтове за вчера. Удобно и доходоносно е да се мълчи, разбира се. По въпроса за пушките и отстрелването на “заслужилите”, ставаме все повече. Иска ми се някой да сподели как е било по-другите градове. Протестите се коментират и тук: http://bglog.net/BGLog/13490

От една страна вчерашното спонтанно събиране ме остави с хубаво чувство – за мен самата – макар вече да не вярвам, още не съм закърняла съвсем, че да не ми и пука. И за другите, които се бяха събрали – да видя, че има живи хора, а не само мъртви души. Но ми стана и болно – тайно се надявах да има мноооооого повече, толкова, че да стреснем веднъж завинаги наглите алчни нещастници, които се подиграват с хората и природата на България… Не знам защо цялото блог-общество ми напомня малко на хъшовска работа – събирания по кръчми и разпалени обсъждания, последвани от спорадични и вяли действия, без отклик и реален резултат…

Миналата година така се палехме за Иракли. Не съм сигурна, че постигнахме нещо повече от малко шум по медиите. И пак безмозъчните собственици излизат да протестират срещу мъглявото решение на министър Чакъров, а строителите строят, без да им мигне окото. Мисля, че не мога да оправя нещата със собствени сили, затова сигурно ще се махна далече, някъде, където няма да чувам нищо за милата родна БЕТОННА страна…

Entry filed under: General. Tags: , , .

Yamato vs. Dulsori Нов протест за Странджа, 02.07.2007 – 19:30

6 Comments Add your own

  • 1. Michel  |  June 30, 2007 at 6:20 pm

    Тук има още снимки и кратък репортаж за събитието от първо лице;-)

    optimiced репортаж

    Поздрави! 🙂

    Reply
  • 2. pointlesspring  |  July 1, 2007 at 3:19 pm

    Мерси много!!! Добавих линка ти в поста. Дано да има някаква полза от нашите протести! И дано следващия път се съберат повече хора, на които им пука!!!

    Reply
  • 3. pointlesspring  |  July 2, 2007 at 10:57 am

    Уф, изсмяха ми се, че от google ми слагало някакви реклами в началото на поста, как е възможно?!?!?! Не знам как да ги махна, много неприятно!

    Reply
  • 4. Michel  |  July 2, 2007 at 11:28 am

    Къде виждаш реклами? Аз не виждам? В кой пост? 🙂

    Reply
  • 5. pointlesspring  |  July 2, 2007 at 11:52 am

    Човекът влязъл от google, търсейки странджа+протест – и като цъкнал линка, му се появяват реклами, пробвах и аз – същото – най-отгоре пише Ads by Google, все едно ги рекламирам покрай неволите на Странджа, това е ужасно!!!

    Reply
  • 6. Michel  |  July 2, 2007 at 10:42 pm

    Хм. Не е толкова ужасно, де, просто Google AdSense 🙂

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Последни

Календар

June 2007
M T W T F S S
« May   Jul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

…Има ли смисъл…

Support WWF blog stats

*

web tracker

